کسب و کار

9 راه برای پایان دادن به ارائه فروش خود با صدای بلند

9 راه برای پایان دادن به ارائه فروش خود با صدای بلند

یک ارائه درخشان هیچ ارزشی ندارد، اگر آن را با یک بسته قدرتمند به خانه نیاورید – با این حال، بسیاری از فروشندگان هنوز در مورد نحوه پایان دادن به یک ارائه مشکل دارند. بیشتر ارائه‌های فروش با ناله به پایان می‌رسند و نه با صدای بلند، که تلفات زیادی بر علاقه و اشتیاق مشتریان احتمالی می‌گذارد.

9 d8b1d8a7d987 d8a8d8b1d8a7db8c d9bed8a7db8cd8a7d986 d8afd8a7d8afd986 d8a8d987 d8a7d8b1d8a7d8a6d987 d981d8b1d988d8b4 d8aed988d8af d8a8 667256b06439d>>برای اینکه به شما کمک کنیم oomph بیشتری را به ارائه‌های خود اضافه کنید و به طور مداوم به ارائه‌های خود پایان دهید، نکاتی را برای پایان دادن به ارائه‌های فروش گردآوری کرده‌ایم – با چند مثال مفید.

Download Now: How to Perfect Your Sales Pitch

1. به حکایت یا ایده آغازین خود برگردید.
2. با یک چالش به پایان برسانید.
3. مخاطبان خود را به یک مأموریت استعاری دعوت کنید.
4. از تکرار برای بستن دراماتیک استفاده کنید.
5. الهام بخش ارائه دهید.
6. اعتراض آنها را بیان کنید.
7. یک داستان بگویید.
8. یک سوال غیرمعمول بپرسید.
9. با یک نقل قول پایان دهید.

1. به حکایت یا ایده آغازین خود برگردید.

شروع ارائه با یک حکایت، قیاس، مطالعه موردی یا ایده‌ای قابل تأمل می‌تواند همه چیز را با لحن جالبی شروع کند – و اشاره به آن نقطه در پایان می‌تواند عنصری از انسجام قانع‌کننده را به طرح شما اضافه کند.< /p>

به عنوان مثال، فرض کنید از طرف شرکتی ارائه می‌کنید که یک پلتفرم هوشمند مکالمه را به مشتری در سطح سازمانی می‌فروشد. ممکن است با چیزی مانند:

شروع کنید

“تیم توسعه فروش مشتری X واجد شرایط، شایسته و با انگیزه بود. SDRها به طور قابل اعتمادی با مشتریان بالقوه ارتباط برقرار می کردند، اما نرخ تبدیل آنها به سختی بیش از نصف آن چیزی بود که رهبری می خواست ببیند. ما به اینجا رسیدیم.”< /em>

سپس، ارائه خود را ارائه می دهید – یک نمای کلی از محصول، ارزش پیشنهادی، مشخصات، و راه حل مناسب ارائه می دهید. هنگامی که آن پایه ها را پوشش دادید، و وقت آن است که همه چیز را جمع بندی کنید، می توانید بگویید:

“کلاینت X را به خاطر بسپارید؟ خوب، پس از اجرای راه حل ما، آنها توانستند پیام های خود را اصلاح کنند، مربیان آگاه تر را به نمایندگان ارائه دهند، و پرطنین ترین نقاط درد را که به طور مداوم افزایش می دادند، شناسایی کنند. نرخ تبدیل خود را در تماس‌ها بیش از دو برابر کردند، در حالی که آهنگ موجود خود را حفظ کردند.”

این نوع همگامی “حلقه بسته” تمیز و جالب است – به همین دلیل است که همه چیز را با یک اشاره ارجاعی به ابتدای ارائه خود یکی از راه های بهتر برای محدود کردن همه چیز است.

2. با یک چالش به پایان برسانید.

how to end a presentation examples ending with a challenge

ترک کردن مشتریان بالقوه خود با یک چالش دراماتیک و باز، یکی از مؤثرترین راه‌ها برای حفظ ذهنیت خود پس از پایان ارائه و ایجاد انگیزه در خریدار برای اقدام است.

به عنوان مثال، ممکن است بگویید، “آیا می‌خواهید اجازه دهید یک ماه دیگر بدون رسیدگی به مشکلات ارتباطی فلج کننده در تیم خود بگذرد؟ این فرصت شما برای تغییر اوضاع است. منتظر نباشید.”

اما مراقب باشید، اگر تصمیم به رفتن به این جاده دارید، باید آرام قدم بردارید. اتاق را بخوانید و احتیاط کنید. همیشه مرز باریکی بین اعتماد به نفس و تکبر وجود دارد، و اگر در مقابل شخص اشتباهی از آن عبور کنید، ممکن است دچار مشکل شوید.

اگر بیش از حد گستاخ هستید و با شخصیتی «آلفا» به چالش می‌کشید، ممکن است به روشی نادرست به او ضربه بزنید و بیشتر از اینکه سودی داشته باشید، ضرر داشته باشید. اگر حتی کوچکترین ظن دارید که خریدار شما این تاکتیک را نمی پذیرد، به سراغ روش دیگری بروید.

3. مخاطبان خود را به یک ماموریت استعاری دعوت کنید.

این تاکتیک نوعی چرخش در نقطه بالا است – تاکتیکی که کمی بیشتر مشارکتی و کمتر درگیری است. به‌جای به چالش کشیدنقابلیت احتمالی خود، از آنها بخواهید که در یک ماموریت یا سفر به شما بپیوندند.

شما ممکن است چیزی مانند:

بگویید

“بیش از 5000 شرکت تصمیم گرفته اند از راه حل ما استفاده کنند و روی سلامت کارکنان خود سرمایه گذاری کنند. آیا آماده اید که به آنها بپیوندید؟”

این الهام‌بخش‌تر از یک چالش مستقیم است، اما کمی صریح‌تر است – فدا کردن مقداری صراحت به خاطر احتیاط. با این حال، زمانی که به درستی انجام شود، می تواند الهام بخش عمل باشد.

4. از تکرار برای بستن دراماتیک استفاده کنید.

تحقیق نشان می‌دهد تکرار توانایی کودک را بهبود می‌بخشد برای یادآوری اصطلاحات جدید – به عبارت دیگر، اگر یک عبارت ناآشنا را چندین بار بشنوند، احتمالاً آن را به خاطر می آورند تا اینکه فقط یک بار آن را شنیده باشند.

اما این روند مختص کودکان نیست – همین اصل برای بزرگسالان نیز صدق می کند. یک بستن ریتمیک تکراری به یاد ماندنی است، اما ارزش آن به همین جا ختم نمی شود. همچنین می تواند پر انرژی و جذاب باشد.

مطمئن نیستید چه صدایی دارد؟ به این مثال نگاه کنید:

“اگر شفافیت نداشته باشید، اعتماد ندارید. اگر اعتماد نداشته باشید، بازخورد صادقانه دریافت نخواهید کرد. اگر بازخورد صادقانه دریافت نکنید، خواهید دید. اگر نقاط کور ایجاد کنید، تصمیمات ضعیفی می گیرید، کارمندان بااستعداد را از دست می دهید و فرصت های حیاتی را برای پیشرفت از دست خواهید داد.»

5. الهام بخش.

یک مظنه به‌خوبی انتخاب شده می‌تواند کل میزان فروش شما را به هم گره بزند و به شما کمک کند تا همه چیز را برای مشتری بالقوه‌تان در نظر بگیرید.

فرض کنید یک CRM جدید به یک تجارت متوسط ​​می‌فروشید. خریدار علاقه مند است، اما آنها می دانند که پیاده سازی یک سیستم جدید می تواند یک فرآیند طولانی و چالش برانگیز باشد.

با در نظر گرفتن این موضوع، ممکن است با چیزی مانند:

ببندید

“ببینید، من می دانم که فکر تغییر CRMها احتمالاً ترسناک است. اما فکر می کنم یکی از نقل قول های مورد علاقه من از وارن بافت به خوبی در اینجا اعمال می شود: “اگر خود را در یک قایق دائماً نشت می بینید، انرژی صرف تغییر کشتی ها می شود. احتمالاً سازنده تر از انرژی ای است که برای رفع نشت اختصاص داده می شود.’

در دراز مدت، این سوئیچ باعث صرفه جویی زیادی در زمان، هزینه و تلاش شرکت شما خواهد شد.”

6. اعتراض آنها را بیان کنید.

how to end a presentation examples surfacing objections

وقتی احساس می‌کنید مشتری احتمالی شما کاملاً متقاعد نشده است – یا کاملاً در مورد آن صحبت نمی‌کند – می‌توانید ارائه خود را با بررسی اعتراضات پایان دهید.

نمایندگان فروش HubSpot از این سوال استفاده می‌کنند: “چه چیزی مانع حرکت شما می‌شود؟”

همچنین می‌توانید امتحان کنید، “اگر تصمیم به خرید ندارید، دلیلش چیست؟”

فکر این‌قدر مستقیم بودن می‌تواند اعصاب‌تان را به هم بزند، اما شما باید این واقعیت را حفظ کنید که مخالفت‌های مشتری احتمالی شما وجود دارد – صرف نظر از اینکه برای آنها تحقیق می‌کنید یا خیر. این نگرانی‌ها واقعی هستند و احتمالاً در نهایت آشکار خواهند شد، و شما نمی‌توانید آن‌ها را حل کنید اگر هیچ ایده‌ای نداشته باشید.

7. یک داستان بگویید.

how to end a presentation example telling a story

یک داستان یکی از – اگر نه – قدرتمندترین وسایل ارتباطی است که فروشندگان در اختیار دارند. گفتن یک داستان پیام شما را قانع‌کننده‌تر، قابل هضم‌تر و از نظر احساسی طنین‌انداز می‌کند.

توصیه می‌کنم پس از خرید محصول شما، یک داستان فرضی از زندگی مشتری خود بگویید:

“این [تاریخ چهار ماه آینده است]. شما از [محصول] برای [X مورد استفاده] استفاده می‌کردید. [نقطه درد اول]، که ساعت‌هایی از هفته شما را می بلعید، بوده است به طور کامل حذف شده است. [نقطه درد دوم] هر ماه به یک کار 15 دقیقه ای کاهش یافته است

با چارچوب بندی ارائه خود با توصیفات همه جانبه از نتایجی که مشتریان بالقوه شما می توانند انتظار دیدن آنها را داشته باشند، به آنها کمک می کنید از نظر ذهنی خود را به عنوان مشتریان فعلی قرار دهند. اگر بتوانید این کار را قانع‌کننده انجام دهید، این تاکتیک می‌تواند راه درازی داشته باشد.

8. یک سوال غیرعادی بپرسید.

لازم نیست ارائه خود را با پرسیدن “آیا کسی سوالی دارد؟” کوتاه کنید، در عوض، سعی کنید با پرسیدن یک سوال غیرعادی در پایان خود، جدول را ورق بزنید. ارائه.

این کار باعث می‌شود که آنها به مکالمه‌ای که در دست دارند برگردند و ورود منحصربه‌فردی به بخش پایانی ارائه‌تان به شما بدهد. در اینجا چند نمونه سوال وجود دارد:

  • چگونه جهان بینی یا درک شما را تغییر دادم؟
  • بر اساس آنچه که به تازگی شنیده اید، آیا امروز خرید می کنید؟ چرا یا چرا؟
  • از الان تا زمانی که این ارائه را شروع کردم چه تغییری کرده است؟

مکالماتی که با این سؤالات ایجاد می شود مطمئناً جالب تر از یک بسته معمولی است. و ممکن است ناگفته نماند، اما شما همچنان باید با پاسخ دادن به هر سوالی که دارند پیگیری کنید.

9. با یک نقل قول پایان دهید.

چه یک نقل قول مشتری قاتل باشد یا غزل مورد علاقه شما از دیلن، پایان دادن به یک جمله تأمل برانگیز باعث توقف مخاطب شما می شود.

از آنجا، چند لحظه وقت بگذارید و بپرسید که این نقل قول چگونه در بین مخاطبان شما طنین انداز شد و آنها را وادار کرد چه چیزی را در نظر بگیرند. آنها ممکن است افکار مرتبط با پیشنهاد داشته باشند – یا چیزی کاملا نامرتبط با کسب و کار شما را به اشتراک بگذارند.

هدف این تمرین این است که آنها را از گیج پایان ارائه خارج کنید و آنها را هیجان زده و الهام بگیرید تا بزرگتر فکر کنند. نقل قول مناسب را انتخاب کنید و در پایان مشتری بالقوه خود را به اقدام تشویق کنید.

در اینجا چند ایده دیگر برای ارائه وجود دارد:

ایده های ارائه فروش

  1. یک “بیانیه چشم انداز” منحصر به فرد را برای مشتری بالقوه خود به اشتراک بگذارید – قوی> با به اشتراک گذاشتن یک بیانیه چشم انداز شخصی در مورد اینکه چگونه می بینید پیشنهاد شما باعث تغییر کار و تجارت آنها می شود، مخاطبان خود را شگفت زده کنید.
  2. نکس اسلایدهای زبانی سنگین برای تصاویر – به راحتی روی چشم ها حرکت کنید و تصاویری را ارائه دهید که با نکات کلیدی خود روایت می شوند.
  3. از حرکات و حرکات استفاده کنید – از موضع گیری سفت و سخت و بی حرکت خودداری کنید. از حرکات طبیعی یا کمی متحرک برای دادن زندگی به ارائه خود استفاده کنید.
  4. ویدئو یا انیمیشن را اضافه کنید – هرگز نمی‌خواهید حواس خود را از نکات اصلی خود منحرف کنید، اما یک ویدیوی خوب یا انیمیشن سفارشی می‌تواند به جای اینکه مانع ارائه شما شود، کمک کند.
  5. از احساسات طفره نروید – در صورت مناسب، یک جوک، یک حکایت شخصی یا داستان پرشور را به اشتراک بگذارید.
  6. همیشه ارائه خود را شخصی سازی کنید – با سفارشی کردن هر ارائه ای که ارائه می کنید، موارد را برای مخاطبان خود مرتبط نگه دارید.
  7. با استفاده از داده‌های خود داستان بگویید – می‌دانید چه چیزی کمتر از یک اسلاید پر از اعداد نشانه‌دار خسته‌کننده‌تر است؟ شما با داده های خود داستانی را تعریف می کنید.
  8. در طول ارائه خود سؤال بپرسید – با درگیر شدن منظم با مخاطبان خود و پرسیدن افکار و نظرات آنها، همه چیز را تعاملی کنید.
  9. مثال‌ها را شخصی کنید – یادآوری انسانیت شما به مخاطبان برای احساس ارتباط و همدردی با شما بسیار مهم است.
  10. از موسیقی استفاده کنید – “موسیقی تعبیه شده در یک ارائه پاورپوینت می تواند توجه را حفظ کند، در حالی که محتوا را به حافظه بلندمدت منتقل می کند.” رونالد آ. برک از دانشگاه جانز هاپکینز
  11. می گوید

با این روش‌های خلاقانه و مؤثر برای پایان دادن به ارائه فروش و تسهیل آن، نرخ نزدیک شما قطعاً بهبود می‌یابد.

Sales Pitch

 

منبع:hubspot

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا